Часті запитання:

Як ВЗЯТИ УЧАСТЬ в Акції?

Для цього необхідно зареєструватися, зробити та оплатити замовлення нашої продукції. Найшвидший спосіб пройти реєстрацію на участь – зателефонувати: (067) 671-0-424; (050) 808-7-333; (093) 170-4-994 (згідно з тарифами оператора мобільного зв’язку).

СКІЛЬКИ ЗАМОВЛЕНЬ потрібно зробити, аби стати учасником акції?

Для участі в Акції достатньо одного оплаченого замовлення за весь акційний період. Але більше замовлень – більше шансів на виграш.

ЯК Я ДІЗНАЮСЬ ПРО СВОЮ ПЕРЕМОГУ в акції?

Із переможцем особисто зв’язується представник компанії, щоб повідомити про деталі виграшу. Це може бути організовано письмово або телефонним дзвінком.

Чи АКЦІЯ Є ОФІЦІЙНОЮ?

Акція діє відповідно до правил та умов проведення офіційної маркетингової Акції на території України, до участі допускаються лише повнолітні особи, які досягли 18-річного віку. Акція проводиться з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України.

ЯК ЗРОБИТИ ТА ОПЛАТИТИ замовлення?

Ви можете зареєструватися на цьому сайті і з Вами обов’язково зв’яжуться наші оператори «гарячої лінії» та приймуть замовлення. Або одразу зателефонуйте: (067) 671-0-424; (050) 808-7-333; (093) 170-4-994 (згідно з тарифами оператора мобільного зв’язку) – отримайте консультацію щодо асортименту, цін та наявності товарів, та/або замовте поштовий каталог товарів для зручного вибору та замовлень товарів у майбутньому. Ви оплачуєте свої замовлення тільки після отримання.

ЯКІ СПОСОБИ ДОСТАВКИ доступні?

Ми пропонуємо одразу три варіанти вибору способу доставки Вашої посилки: 1. Звичайна доставка посилки через «Укрпошту», у відділення. Термін доставки 5-7 днів, вартість обробки замовлення та доставки загалом становить 49 грн. 2. Доставка посилки через «Укрпошту» ПРИСКОРЕНА, термін доставки 2-3 днів, вартість обробки замовлення та доставки загалом становить 62 грн. 3. Доставка «Новою Поштою» у відділення, термін доставки – від 1 доби, вартість обробки замовлення та доставки загалом становить 65 грн. Візьміть до уваги: Ви оплачуєте замовлення тільки при отриманні, у Вашому відділенні зв’язку. - Не робіть жодних спроб передоплати та не надсилайте гроші електронним або поштовим способами. - Дочекайтеся свого замовлення та сплатіть за нього при отриманні. - Відповідно до регламенту роботи «Укрпошти», «Нової пошти» за переказ грошових коштів у рамках післяплати може стягуватися додатковий сервісний збір.

Де виготовляється товар, який Ви пропонуєте?

Усі товари, що представлені в асортименті компанії мають відповідний рівень якості, закуповується лише в офіційних представників й постачальників. Країни походження та виробництва товарів: Україна, Болгарія, Литва, Китай.

Чи можу я повернути товар, якщо він мені не підійшов?

Так, можете. Для цього потрібно попередньо проконсультуватися на «гарячій лінії» за номерами: (067) 671-0-424; (050) 808-7-333; (093) 170-4-994 (згідно з тарифами оператора мобільного зв’язку).

« На головну сторінку